Het is erg vervelend als u bij het opstarten van een Mac programma u een foutmelding krijgt.
Als u één van uw software programma's een foutmelding geeft, dan kan ik remote bij u inloggen en samen met u het probleem bekijken en proberen op te lossen.
Remote inloggen om een fout te herstellen via het schermdeling programma op uw Mac.
De procedure is als volgt.
Als u een vervelende programma fout ervaart dan kunt u het contactformulier invullen of bellen naar 06-22 66 57 53 en het probleem daarin beschrijven of bespreken.
Vaak kan ik dan meteen op uw Mac inloggen en meekijken wat de foutmelding precies inhoud.
Om mijn schermdeling aanvraag te kunnen accepteren moet u ingelogd zijn op uw Mac.
Uw Mac moet ook ingelogd zijn op uw icloud via uw apple-id en wachtwoord.
Om de schermdeling aan mijn kant te starten heb ik uw apple-id email adres nodig.
Zodra ik dat van u heb gekregen kan ik op mijn Mac het schermdeling programma starten en daar uw Apple-id email adres invullen.
Hierna krijgt u rechtsboven in uw menubalk een notificatie te zien.
Er wordt u "2 keer" om een bevestiging gevraagd.
Als u deze 2 keer heeft geaccepteerd, ben ik remote ingelogd en kan ik uw Mac besturen.
Samen kunnen we dan proberen de foutmelding op te lossen.
Als de fout is opgelost stuurt ik u een e-mail met daarin een betaallink en factuur voor de gemaakte kosten.
Mijn start tarief is €55,- per uur. Meestal heb ik binnen het uur het probleem opgelost.
Heeft u meer Informatie nodig?
Ik lever altijd met factuur aan particulieren, scholen, bedrijven en instellingen.
Heeft u vragen naar aanleiding van deze sit, neem gerust contact met ons op via: